søndag den 29. marts 2015

Tre forskellige kort med samme stempel

Jeg stempler og sværter stadig, og gik lige lidt amok med Poppy background fra Hero Arts. Det har jeg haft længe, men brugt for lidt...
Her har jeg stemplet med hvid embossing og farvelagt med distress ink.


Det næste er stemplet med sort og efterfølgende farvelagt med distress ink.



På det sidste har jeg sværtet stemplet med to farver af distress ink og stemplet med det. Derefter er der stemplet nogle lysegrønne grene ovenpå, og til sidst en sort gren med et par fugle samt noder. Jeg havde fundet et kort på pinterest som mindede en del om dette. Der så det fint ud, men jeg er nu mere tilfreds med de to andre kort...




3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare smukke.... dette var en af mine første stempler og jeg synes du har brugt det så flot

    SvarSlet
  2. Flotte stempelkombination. Den ramme på dit første kort - er den en die???

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-). Det er en Martha Stewart borderpunch.

      Slet