søndag den 8. marts 2015

Convention indkøb

Har været på Convention i weekenden i Middelfart. Det har været en dejlig weekend med scrapbooking, søde piger, shopping, kursus, make'n'takes mm. 
I forhold til hvor meget tid jeg har brugt på at kigge i alle de skønne butiksstande, synes jeg egentlig ikke, jeg har købt så
meget, og jeg har da også kun brugt ca. 600,-. 
Det blev til en dejlig papirserie fra Pion, et enkelt ark fra Graphic 45, et stempelsæt fordi det var på tilbud, lidt pynt, en brayer fordi jeg tit har set youtube-film hvor de bruger sådan en, et par punches og et
par dies, hvoraf den ene var til halv pris
 :-).
Hvor dejligt at sidde her og nyde synet ... Og I får det så, hvor billedet vender på siden...


1 kommentar:

  1. Ja det ser dejligt ud....jeg nyder også altid mine indkøb en gang til når jeg er kommet hjem:)

    SvarSlet