søndag den 5. januar 2014

Bryllupslayout

Så fik jeg det endelig færdigt...

Da jeg første gang havde scrapaften - dvs. for godt 4 år siden! - startede jeg op på dette layout, men jeg nåede ærligt talt ikke særlig langt. Jeg fik revet kanterne på billedet og på det grønne ark. Og sådan har det ligget lige siden. Men jeg har jo lavet et nytårsforsæt! Jeg vil i gang med at lave layouts. Og i dag var energien og lysten der, og alligevel kan det jo være svært at gå i gang helt fra scratch med noget, man ikke er så vant til. Derfor fandt jeg dette frem og bestemte, at nu skulle det gøres færdigt. Og jeg er egentlig meget godt tilfreds med resultatet :-). Finn og jeg blev gift i Gl. Rye kirke d. 17. august 2002, så vi har kobberbryllup til næste år, så det er vel på tide, at dette er blevet færdigt...



8 kommentarer:

  1. Det er da blevet super flot og med nogle dejlige detaljer, så fortsæt endelig med det nytårsfortsæt, Anja, og jeg glæder mig til at se flere layout.
    Jeg er selv inde i en layout periode og elsker det for der er jo flere muligheder end når man arbejder med kort ;O))

    SvarSlet
  2. Wauw hvor er det flot! Du skal da helt klart lave mange flere LO :)
    Dit dukkehus i det tidligere indlæg er da helt fantastisk også! Er der noget du ikke kan? :)
    God Søndag!

    SvarSlet
  3. Det er da blevet kanon flot, og hvis det er dit første, er der da ingen grænser for hvor langt du vil nå med det. Super flot med masser af fine detaljer.

    SvarSlet
  4. Flot layout med søde detaljer!
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  5. Flot layout - og godt forsæt ;)

    SvarSlet
  6. Super fint og romantisk layout, passer jo godt til billedet

    SvarSlet