søndag den 15. april 2012

Kort og LO til konkurrencerne på Scrapamania

Så er vi hjemme igen efter en herlig weekend til Scrapamania i Roskilde. Det var første gang, jeg var med, og jeg håber bestemt ikke, det bliver sidste gang. Jeg har haft en pragtfuld weekend. Jeg føler mig godt træt nu, men jeg vil lige vise jer mine konkurrencebidrag til konkurrencerne, hvor eneste krav var, at man skulle bruge zig-zag-mønstre. Jeg var ikke den heldige vinder i konkurrencerne...




Min mor og jeg var afsted sammen, og jeg havde også lokket hende med på et kursus med et posealbum de helt nye Riddersholm-serier.  Og herunder er så min mor, Bente, på Scrapamania:


I morgen skal jeg nok blogge lidt mere - det bliver nok indkøbene!

4 kommentarer:

  1. Hej Anja

    hvor er det dejligt at du har haft en kanon weekend, waw hvor har du lavet smukke ting:)
    Forstår godt du er trær:)
    Kan du sove godt, glæder mig til at se hvad du har købt.

    PS:Har sendet et par mail, vi har fået 2 nye i gruppen, du kan læse om det i morgen på vores side:)

    knus

    SvarSlet
  2. Woww synes både dit kort og LO er super lækkert og
    i lækre friske farver!!

    Glæder mig til vi får dit album af se når du har fået det lavet færdigt :)

    Skønt stemnings billede :)

    SvarSlet
  3. Det er både et flot kort og et flot LO du har lavet.
    Dejligt at du og din mor har haft en pragtfuld weekend på SAM - glæder mig til at se indkøbene :)

    SvarSlet
  4. Flot kort og layout du har lavet. Hvor var det ærgeligt at vi ikke fik hilst på hinanden =D

    SvarSlet