søndag den 1. april 2012

Fødselsdagskort!!

Nej, hvor har jeg glædet mig! Der har ligget en helt stak post til mig i flere dage nu... Men nu blev det så endelig min fødselsdag, og jeg kunne åbne det hele, og hvor herligt!! Jeg er vild med denne her fødselsdagsklub!! Tusind tak, søde piger, for jeres pragtfulde kort.

Her først en æske fra Inge med indlagt kort og servietter:



Her er rigtigt pigekort i lyserødt fra Lonnie:

Her et kort med metaltape fra Thea:

Her et påskekort i blåt og gult fra Dorthe:

Her en æske med skuffe - og guf! - og Vivi-roser fra Vivi:


Her er vintagekort fra Jette:


Her et evigheds-foldekort fra Sabrina:

Så kom der et kort fra Camilla også:

 

10 kommentarer:

  1. Hej Anja

    Endnu en gang tillykke med fødselsdagen, flotte kort du har fået:)
    Håber da også du har modtaget et kort fra mig, jeg sendte det i tirsdags?

    SvarSlet
  2. Hjertelig Tillykke med dagen, det var da en stak smukke kort du har fået dig, man kan jo næsten ikke vente til man selv har Fødselsdag - hihi. Håber din dag bliver skøn!
    Men....?? Burde du ikke have modtaget 9 kort? eller husker jeg helt forkert?

    SvarSlet
  3. Hej Anja
    Endnu engang hjertelig tillykke med fødselsdagen.
    Sikken nogen flotte kort, du har fået.

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen. Rigtig flotte kort du har modtaget.

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen - sikke flotte kort du har fået....

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Det er godt nok nogle fine kort, du har fået, og det er bare så hyggeligt at være med i en fødselsdagskort-gruppe, ikke? :)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen <3 ... sikke flotte kort, du har fået :)

    Jeg havde fødselsdag i fredags og er også med i en fødselsdagsgruppe - det er bare så hyggeligt.

    Ha' en fortsat dejlig dag :)

    Knus :)

    SvarSlet
  8. TILLYKKE med dagen. Det er mange fine kort du har fået. Jeg kan godt forstå du er glad for dem
    God fødselsdag

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen. Sikke mange lækre kort du har fået. Det er så skønt at sidde med en stak om morgenen og bare ae og kigge og ae lidt mere...

    SvarSlet
  10. Stort TILLYKKE med fødselsdagen!
    Lækre kort, du har fået.

    SvarSlet