tirsdag den 27. marts 2012

Læderarmbånd med hjemmelavede glasperler

Så fik jeg endelig lidt gang i perleværkstedet igen. Det krævede lige en øveaften, men aftenen efter fik jeg lavet disse tre perler. De er langt fra perfekte, men jeg er alligevel så godt tilfreds, at jeg syntes, de skulle blive til et armbånd.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Herunder er en række forskellige smykker, jeg tidligere har lavet - med købte perler.
 
Læderarmbånd:








- her med Josefine-knuder:
- flettet med 3x3 snører:
- flettet med 8 snører:
- dorn brugt til at lave spiraler:


- piskeflet:
- piskeflet i to farver:
- flettet med 8 snører og med vedhæng:

Armbånd med smykkewire:



Armbånd med satinsnor
-her flettet på kumihimoskive:



Armbånd på elastik
- halearmbånd:





Knyttede armbånd:




Øje-ring med ferskvandsperler:


Tråd-ringe af 1mm tråd med forskellige perler:

 
Halskæder:








 
Øreringe:
 





1 kommentar: