søndag den 28. oktober 2018

Hæklet kaktus

Jeg er nybegynder indenfor hækling, men jeg kan godt lide det. Jeg har hæklet nogle få små dyr tidligere, det er alt.
Jeg faldt over bogen længere nede med hækleopskrifter på kaktusser, og så måtte jeg i gang.
Jeg har brugt bomuldsgarn købt hos Søstrene Grene.
Jeg havde udfordringer med at læse opskriften, så det er ikke sikkert, at kaktussen er blevet helt rigtig, men den minder da om den fra bogen. Det er små sorte glasperler, der er monteret på den.
Jeg er klar på at forsøge mig med en ny model fra bogen.

Desuden har jeg her i weekenden været på Kreative Dage og købt et hæklekit til en lille pung - jeg håber, mine hæklenåle kan være deri, når den er færdig.
Jeg købte også til et par hæklede grydelapper hos Hobbii, så dem må jeg også i gang med. Glæder mig allerede.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar