mandag den 28. maj 2018

Miniaturemesse i Rheda-Wiedenbrück

Så er jeg hjemme efter en dejlig tur til miniaturemesse i Rheda-Wiedenbrück i Tyskland.
Jeg har været på bustur derned, så hele fredag og hele mandag er gået med bustur. Og så har vi været på messe lørdag og søndag hele dagen. Noget af et program men det har været alletiders - det har været en god oplevelse med superhyggeligt selskab og masser af miniature at kigge på og masser af materialer til minaturehobby at købe. Jeg laver helst tingene selv, så jeg har været på inspiration, og så har jeg købt materialer.

Kataloget - lettere brugt og tilsmudset :-)

Hele det samlede indkøb

Stof

Og mere stof

Stof og skind til bamser, tasker og lign.

Ståltråd i brun og hvid samt brun vokset tråd - til kurvemøbler

Smykkedimser og silkebånd til pynt

Vaser til blomster

Gode træting og overføringsbilleder til møbler

Uundværlig lim til det hele

En billig bog om broderi fra en udsalgsstand

Et par kits med opskrifter så jeg måske kan få brugt nogle af de mange bånd, jeg har liggende


Nu glæder mig bare til at komme i gang med det hele :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar