søndag den 12. oktober 2014

December-daily 2014

I 2012 lavede jeg en december-dagbog, og det var faktisk en rigtig hyggelig ide. Der er jo masser af skrive om og tage billeder af i december, så det er nemt at finde noget at putte i bogen. Og så er det en fornøjelse at give sig selv lov til at scrappe lidt midt i al juletravlheden. Jeg har forberedt en bog til i år også. Jeg har brugt et kraftigt chipboard-album, som jeg havde liggende. Det har jeg pyntet med papir fra serien Reflections Christmas fra Echo Park. Jeg har brugt papir både i 12x12 str. og 6x6. Heldigvis har jeg stadig masser af papir tilbage, så der bliver nok også lavet lidt julekort.

Forside og bagside er helt klar, men ellers mangler der stadig en masse, så der er masser at gøre i december.





4 kommentarer:

  1. Virkelig flot album og en rigtig god ide, hvis bare man kunne blive ved med at finde tid til det hele.

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert album! Det bliver da en fornøjelse at fylde ud i december :)

    SvarSlet
  3. hold op - det er bare super flot!

    SvarSlet