tirsdag den 11. marts 2014

Indkøb til Convention

Det er et helt år siden, jeg sidst var til Convention, så jeg har virkelig nydt at være afsted her i weekenden! Pragtfuldt at kunne scrappe, shoppe, scrappe lidt igen, hyggesnakke, shoppe, shoppe, scrappe lidt igen osv. Ja, der gik en del tid med at shoppe... men det er vist meget normalt :-). Jeg nåede kun at lave 3 layouts på de to dage, så det var ikke særlig effektivt - dem viser jeg i løbet af de næste dage.

Jeg prøvede en enkelt make-and-take hos Hobbyboden, og det fik mig faktisk til at shoppe en del - jeg var nødt til at udvide Distress-sortimentet med nogle skrappe farver, og så måtte der jo en flok stencils til også.
Punchboardet havde jeg besluttet mig for at købe allerede inden Convention, så nu må jeg i gang herhjemme med kuverter og æsker - der er vist mange gode muligheder i det.

Vi kunne lige nå at stoppe hos Marianne og Krimarlot på hjemvejen, så det lille Konfirmations-stempel er derfra.

6 kommentarer:

  1. WOUW der er godt nogle lækre ting her imellem, det skal blive fedt at se, hvad du får lavet med alle dem her fremover.

    SvarSlet
  2. Ej nogle rigtig gode ting, du har købt.
    Jeg var der lige en time søndag eftermiddag.
    Ærgerligt jeg ikke fik hilst på dig.
    Mødte jo Hanneby, så hun kunne få sit kort.
    Dejligt at *få hoved* på jer piger.
    Gød fornøjelse med tingene.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne indkøb!

    SvarSlet
  5. Skønne ting og sager... den envelope punch har jeg også købt på convention - og er bare glad for den. Har allerede flittig brug den. Bare genial opfindelse...

    SvarSlet
  6. Sikke lækre sager du fik købt.

    SvarSlet