søndag den 24. november 2013

Minialbum om Martins 1. skoledag

For længe siden fik jeg lavet et album, som jeg ville bruge til Martins 1. skoledag. Billederne har også ligget klar længe (han går i 1. klasse nu), og nu fik jeg så endelig taget mig sammen til at sætte billederne i albummet og sætte pynt i. Martin har ikke set det endelige resultatet, han ville hellere have, at jeg lavede det til en julegave til ham. Men han kigger jo typisk ikke her på bloggen, så jeg kan vist godt afsløre det her.
Her kan I se indlægget fra, da jeg lavede albummet: http://hobbyworkshoppen.blogspot.dk/2012/02/mini-album-til-drenge.html






2 kommentarer:

  1. Ejjj hvor er det bare et flot album.

    SvarSlet
  2. Hold da helt ferie, hvor er det bare flot lavet. Lavede selv er kort efter samme model her tidligere til et bryllup, hvor vi gerne ville há lidt mere med end normalt, og det er bare en fed model.

    SvarSlet