mandag den 24. december 2012

4. adventspakke fra Speedie og glædelig jul!

Så blev det den 24/12 - vi skal bare være os fire her i aften, men derfor er alting selvfølgelig helt, som det plejer at være. Martin synes, det er lidt mærkeligt, at der ikke kommer gæster, men jeg tror såmænd, han nok skal komme til at nyde aftenen alligevel. Jeg har klaret de fleste forberedelser i formiddags, så nu kan jeg lige straks sætte mig sammen med Julie og Martin og se det 24. afsnit af Julestjerne og Jul i Valhal.

I går var det 4. søndag i advent, og jeg fik åbnet den sidste af Speedies dejlige pakker, som har indeholdt en masse forskelligt skønt pynt. Endnu engang tusind tak, Speedie! Her er kan I se, hvad den sidste pakke indeholdt:
 
 
Og med et billede fra dukkehuset, hvor der vist også skal være julefest i aften, vil jeg ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et supergodt nytår! Tak for de mange dejlige kommentarer jeg har fået her på bloggen - det er rigtig skønt, og de holder mig vist lidt i gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar