lørdag den 2. juni 2012

Rundt kort med lille gine

Jaah, så blev det weekend og koldt, så jeg kunne lave lidt kort igen!! Jeg har temmelig meget mønstret papir liggende, og jeg har bestemt mig for, at jeg nu vil arbejde på at få det brugt. Der kommer jo så meget lækkert papir i butikkerne hele tiden, men jeg har lovet mig selv, at jeg skal have brugt rigtig meget fra lageret, inden jeg skal investere i nyt papir. Papiret her har bestemt nogle år på bagen, men til gengæld har jeg for første gang brugt min lille gine fra Tim Holtz og skiltet er også en Tim Holtz - det er sammen med den store tag.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at "høre" fra dig igen Anja =D
    Super flot kort. Dejligt at se et rundt kort, til en forandring =D
    Kan kun give dig ret i at man hurtigt får samlet masser af papir

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort i flotte farver. Ser godt ud med den runde form, kunne være man skulle prøve det, bare for at komme lidt væk fra alle firkanterne!
    Kan man få for meget papir?
    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort.
    God søndag.

    SvarSlet