torsdag den 21. februar 2019

Blomsterkort

Var i Aalborg med arbejdet tirsdag, og på vejen hjem var jeg bare nødt til at stoppe ved Gavl-huset i Haverslev...

Mest fordi jeg manglede foer og lynlås til et hækleprojekt, men af en eller anden grund kom jeg også hjem med et nyt die-sæt og et par magical shakers. Og de måtte jo straks prøves af.
Jeg dryssede lidt pulver på akvarelpapir og sprayede vand på. Og så ventede og ventede jeg på, at det skulle blive tørt. Og jeg kom til at vente længe... Næste dag var det stadig ikke helt tørt - mystisk... Så kom jeg til at kigge på min lille “vandflaske” og konstaterede, at der stod “Ranger refresher” på den... Så det blev en ommer - og denne gang sprayede jeg med vand.
Det tørrede noget hurtigere, men jeg synes nu stadig, at det smitter lidt af, det pulverværk... 

Men her er de færdige gjort:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar