søndag den 19. oktober 2014

Quilling

Vi har været på camping i Kollund ved grænsen og nær Gråsten. Min datter Julie og jeg var lige en tur forbi Karen Marie klip. Jeg faldt for nogle hvide engle, som jeg tænkte, ville være søde på juletræet eller en troldegren. Så jeg købte lidt hvide strimler. Jeg satsede på, at jeg kunne finde opskriften på Karen maries youtube, men der var desværre kun vist selve kjolen, og selvom det er lykkedes at lave en engel, så er det nu nemmest, når man har de rigtige mål på de forskellige dele. Men heldigvis skal Julie og jeg også til Kreative Dage på lørdag i Fredericia, og der plejer Karen Marie klip også at komme, og så må jeg hellere købe en engleopskrift med hjem. 
Fuglene købte jeg en opskrift på for et par år siden, men det blev ikke rigtig til noget, for hvad er det lige, man skal med dem, når man har lavet dem? Hos Karen Marie klip så jeg denne gang, at der var lavet hvide fugle, som var hængt på et juletræ, og det var sødt. Så disse fugle skal hænge på vores juletræ i år. De er nu ret søde, og de kunne egentlig også fint bruges på kort :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar