tirsdag den 13. maj 2014

Tag-Swap på Scrapklubben.dk

Jeg har været med i en Tag-Swap på forummet Scrapklubben.dk. Udgangspunktet var, at det skulle være maskuline tags. Vi måtte selv bestemme, om de 6 tags skulle være ens. Her er mit bud.
Jeg har først distresset med tre forskellige distress inks. Så har jeg stemplet ovenpå med sort archival ink. Derefter har jeg påført hvid gesso gennem en stencil. Til sidst sprøjtede jeg lidt vanddråber på og fremhævede dem med glossy accents. Kapslen er lavet af metalkarton med Tim Holtz die. Jeg har klippet et rundt stempelaftryk ud og sat ovenpå kapslen, og så har det fået glossy accents.


21/5 2014: 
Webmagasinet ThePaperCrafting.com viser i dag mine tags frem i en artikel. De henvendte sig og spurgte om de måtte vise mine tags i magasinet, og det sagde jeg naturligvis ja til :-).
Se artiklen her:

3 kommentarer:

  1. Super flotte tags Anja, jeg er ret vild med ham paraplymanden der fra TH

    SvarSlet
  2. Super flotte. Lækre detaljer. Jeg har været så heldig at modtage en af dem idag. Tusind tak

    SvarSlet
  3. Super flotte Taqs. Og nu ejer jeg et af dem. :-)

    SvarSlet