tirsdag den 1. april 2014

Fødselsdagskort - et helt læs :-)

Sikke en herlig dag! Fødselsdagssang og gaver af mand og børn, masser af flag på kontoret fra kollegerne, masser af hilsener på facebook og SMS og så et helt læs af fødselsdagskort. Så kan man da kun være glad!
Jeg har været med i både fødselsdagsgruppe og 2 og 4 på Scrapsisters, men da vi manglede medlemmer i begge grupper foreslog jeg, at vi slog grupperne sammen, og dermed blev vi til en stor gruppe 4. Og det giver jo en dejlig masse fødselsdagskort :-). Derudover har jeg fået hjemmelavede kort fra min mor og min veninde, Kirsten, så dem får I også lige at se her på bloggen.
 
Et sødt æskekort fra Jytte
Et skønt dukkehuskort fra Vivi
Et sødt æskekort fra Jeanette
Et fint CAS-kort fra Camilla Almlund
Et skønt fødselsdagskagekort fra Camilla P.
Et sødt rosekort fra Tanja
Et fint fuglehuskort fra Thea
Et sødt damekort fra Lonnie
Et fint fødselsdagskort fra Christina
Et fint CAS-kort fra Hanne
Et sødt forårskort fra min mor
Et sødt pigekort fra min veninde Kirsten

7 kommentarer:

  1. Hold da op sikken en masse fede kort, du har modtaget, hvor er de skønne alle sammen. Smukt arbejde piger, og et kæmpe stort tillykke med fødselsdagen til dig Anja.

    SvarSlet
  2. Sikke mange smukke kort. Stort tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  3. Endnu en gang tillykke med fødselsdagen, kære Anja.

    Sikke mange, fine kort. Ja, det er en superskøn gruppe, vi har :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen og sikke nogle fine kort du har fået.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med fødselsdagen og sikke nogle fine kort du har fået.

    God eftermiddag

    SvarSlet
  6. tillykke fra mig og sikken skønne kort. bare dejligt at få dem ik

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte kort, du har fået.
    God påske.

    SvarSlet