torsdag den 13. marts 2014

2. layout fra Convention marts 2014

Her er så det andet layout, jeg fik lavet til Convention. Jeg har pinnet en del på pinterest, og jeg havde printet tre sider fulde af ideer fra pinterest, og det tog jeg med på Convention, så jeg havde lidt ideer til opsætningen. Jeg er stadig ret ny i det med layouts, så jeg har brug for inspiration, når jeg laver dem. Her er papiret fra Pink Paisley, men det kunne nu have været så meget andet...
Der findes mange fantastiske gadelamper rundt om i verden, og jeg kunne ikke stå for disse lamper i Venedig - bemærk det lyserøde glas :-).

6 kommentarer:

  1. Wauw et lækkert LO! Hvor er det super flot! Pinterest er nærmest uundværlig ;)

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert layout! Simpelt og alligevel fuld af liv.

    SvarSlet
  3. Du kan da også bare blive ved med at blogge :-) tak for sidst, det var super hyggeligt

    SvarSlet
  4. Supterflot. Det har du da styr på - men godt, at man kann få så meget inspiration på nettet.

    SvarSlet